Waluty:

Dostawa i zwroty


Informacje o dostawie

Wszystkie produkty, o ile to możliwe, będą wysyłane do ciebie w następnym dniu roboczym z zastrzeżeniem odprawy kredytowej, weryfikacji adresu i dostępności przedmiotów. Czasami możemy potrzebować dodatkowych kontroli Twoich danych dotyczących płatności lub adresu, które mogą opóźnić Twoje zamówienie. W związku z tym prosimy Państwa o pozwolenie na trzy do pięciu dni roboczych po przyjęciu zamówienia, aby zostało ono wysłane. Skontaktujemy się z Tobą w ciągu 24 godzin od złożenia zamówienia, jeśli opóźnienie lub produkty są niedostępne.

Przewodnik Shippping

• 1. Dostarczamy Twoje zamówienie przez Parcel Force - Worldwide Express Mail Service (Śledzenie zamówień).

• 2. Zamówienia są zwykle wysyłane w ciągu 12-48 godzin od daty zamówienia. Po wysłaniu towaru udostępnimy Ci numer śledzenia do natychmiastowego śledzenia online. Jeśli nadal masz jakieś pytania, skontaktuj się z nami za pośrednictwem czatu lub poczty e-mail.

• 3. Dostawy zazwyczaj trwają 3-5 dni roboczych.

• 4. Fracht obciąży Cię 9,99 £ za zamówienie, które zostanie przeliczone na walutę lokalną na podstawie Twojego wyboru. Oferujemy stałą opłatę za wysyłkę dla każdego zamówienia, które zostanie automatycznie dodane w sumie całkowitej podczas wysyłania płatności, bez względu na liczbę zakupionych produktów.

• 5. Nie możemy dostarczyć Twojego zamówienia do P.O. Adres skrzynki, więc upewnij się, że podałeś nam adres.

Polityka zwrotów

Zwraca

Dążymy do pełnej satysfakcji. Wszystkie zamówione produkty są tutaj ściśle związane z tym słowem "to, co widzisz na naszej stronie, to to, co otrzymujesz w ciągu 7 dni". Przed skorzystaniem z łatwej polityki wymiany i zwrotu, musisz skontaktować się z nami, wysyłając zwrotny adres przed odesłaniem produktów. Wszystkie przesyłki odesłane do nas muszą być w oryginalnym stanie. tj. nie są noszone, zmieniane lub prane, z dołączonymi wszystkimi znacznikami.

Wszystkie zamówione przedmioty są wybranymi tutaj przedmiotami. Obiecujemy Ci odpowiedni pakiet zamówień. Jeśli więc zwracasz właściwe produkty do zwrotu pieniędzy, wszystkie zwrócone produkty podlegają części opłaty za uzupełnienie zapasów i prowizji bankowych. Opłaty za wysyłkę i obsługę nie podlegają zwrotowi.

Nie pokrywamy kosztów wysyłki zwrotów z prawidłowych pakietów zamówień, ponosisz odpowiedzialność za koszty wysyłki i obsługi. Dodatkowo zalecamy dodanie śledzenia i ubezpieczenia dla własnej ochrony, ponieważ nie możemy ponosić odpowiedzialności za utracone przesyłki. Wszystkie zwrócone towary należy przesłać na adres wysyłki, który wyślemy do Ciebie e-mailem po otrzymaniu opinii tutaj!

Wymiana walut

Przyjmiemy wymiany na inny rozmiar lub kolor w ciągu 7 dni od pierwotnej daty wysyłki zamówienia, jeśli to z naszej winy. Skontaktuj się z nami przy pomocy numeru zamówienia, a jeden z naszych członków zespołu pomoże. Jeśli chcesz wymienić produkty na inny styl, musisz zwrócić produkty w celu uzyskania zwrotu pieniędzy zgodnie z zasadami dotyczącymi zwrotów i złożyć nowe zamówienie w preferowanym stylu.

Musisz skontaktować się z nami przed wysłaniem przedmiotów z powrotem. Wszystkie przesyłki odesłane do nas muszą być w oryginalnym stanie. tj. nie są noszone, zmieniane lub prane, z dołączonymi wszystkimi znacznikami. Zużyte lub brudne przedmioty zostaną zwrócone do Ciebie.

Nie pokrywamy kosztów wysyłki przesyłek, ponosisz odpowiedzialność za przesyłkę zwrotną oraz koszty wysyłki i wysyłki przesyłki z powrotem do Ciebie. Dodatkowo zalecamy, aby dodać śledzenie i ubezpieczenie przy wysyłaniu przesyłek do nas dla własnej ochrony, ponieważ nie możemy ponosić odpowiedzialności za utracone przesyłki. Opłaty za wysyłkę i obsługę nie podlegają zwrotowi.

Powrót